O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

środa, 4 maja 2016

   



Witajcie !   

Od Świąt minęło już trochę czasu a u mnie na blogu zastój.
Zawzięłam się i chciałam skończyć tunikę.
Robiłam ją z mikrofibry koronką irlandzką wplotłam też
motywy wykonane makramą szydełkową.







Pozostało jeszcze wykończenie. Ale musiałam ją pokazać.


Dużo czasu zajęło mi wykonanie bransolet.
Mam nadzieję , że nowym właścicielom spodobają się.







Na koniec poduszka wykonana szydełkiem tunezyjskim.








https://i.ytimg.com/vi/KFEuyvx1x2M/mqdefault.jpg


Korzystała z filmiku.


To tyle biorę się teraz za wykańczanie kiedyś zaczętych prac.


Dzięki za miłe komentarze i pozdrawiam wszystkich gorąco

Elka

16 komentarzy:

  1. Cudna tunika i taka wiosenna. Śliczna. Bransoletki też pierwsza klasa a poducha bombowa. Wszystko takie kolorowe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja uwielbiam kolory. Brąz i czerń nie dla mnie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta tunika jest rewelacyjna, wprost nie mogę się na nią napatrzeć. Podziwiam za cierpliwość. Poduszka mi się także bardzo podoba, a szydełko tunezyjskie jeszcze przede mną. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że robiąc tunikę tym sposobem nie nudzisz się można kombinować jak się chce.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam Elu Twoja cierpliwość. Tuniczka jest rewelacyjna, na bransoletki tez bym sie skusiła. A ten tunezyjski jest bardzo pracochlonny. Piekne, lolotrwe podusie stworzyłas. Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkiem tunezyjskim robi się szybko. Zachęcam abyś spróbowała spodoba Ci się.Pozdrawiam

      Usuń
  4. ladnie i kolorowo u Ciebie :) Tunezyjskie mnie ciagnie, zeby sobie zrobic pasek :) Pozdrawiam- Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a pasek tunezyjskim będzie super. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wiosna w pełni! Piękne, kolorowe prace.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika śliczna, podziwiam z cierpliwość :) Bransoletki i podusia też super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się że się podoba. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wspaniałości ! Tunika cudna - jest po prostu doskonała :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję stokrotnie za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Tunika jest cudowna.Technika ta mi się podoba ,ale jeszcze tak nie robiłam. Poduszka i bransoletki prześliczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń