O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

wtorek, 12 listopada 2013

OZDÓBKI ŚWIĄTECZNE









  Od paru dni zbieram się by skrobnąć do Was kilka
ale tak schodziło zawsze coś wyskakiwało niespodziewanie i blog 
odkładałam na potem.
                                   






Dzisiaj zmobilizowałam się 
i oto jestem.

Święta zbliżają się wielkimi krokami czas zrobić
trochę ozdóbek.

Na początek może włóczkowa choinka.





Choinki wykonane są z kółek .
małe kółko składa się z 16 słupków 1 rząd
w drugim robimy po 2 lub 3 słupki w słupek.
Wszystko zależy od tego jak ma element falować.
Każdy segment zaczynamy tak samo a powiększamy
rzędami. Ostatni rząd robimy falujący.
Wielkość zależy od ilości elementów.
Usztywniłam żelem w spreju  pomalowałam
brokatem. choinka 2
Elementy powkładałam na patyk i choinka gotowa.

Jasną choinkę w ostatnim rzędzie wykańczałam 
wachlarzami z 7 słupków przedzielonymi pikotkami.

Jak coś będzie dla Was nie jasne pytajcie.



Podejrzałam na jakimś rosyjskim blogu fajnego
gwiazdorka. Fajna własnoręcznie wykonana 
ozdoba na choinkę.







No i aniołki 






Bardzo prosty w wykonaniu, i fajnie wygląda.




A może aniołek w okno ?



To chyba tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny gorąco.

Całuski paaaaaaaaaaaa

13 komentarzy:

  1. Elu, piękne te choineczki. Takich jeszcze nie widziałam. Znowu mam co odgapiać. Mikołajki i aniołki też fajne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba .Czekam na Twoją choinkę pa

      Usuń
  2. Śliczne ozdoby wykonałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale powiem Ci, odwiedziłam Twój blog.Pięknie robisz.Pamiętam moje początki też zaczynałam od serwetek dzisiaj wolę robić garderobę.
      Będę częstym gościem u Ciebie jestem zachwycona Twoimi pracami.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajne choineczki i mikołajki, aniołki też cudnie wyglądają. Te płaskie robiłam w tamtym roku, wisiały u mnie na oknie, fajnie wyglądały. W tym roku pokusiłam się i zrobiłam niebieskie z biała lamówką, niedługo zaprezentuję je na blogu. Fajny jest ten wzór, pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki czekam na Twoje ozdóbki. Ja teraz obrabiam bombki i muszę się
      przyznać, że wolę robić sweter czy bluzkę. Drobiazgi mnie nudzą szybko.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja mam chyba tak samo, drobiazgi nudzą mnie a garderoba zawsze się przyda. Faktycznie mamy chyba podobny gust ;).

      Usuń
  4. Super choinki , a mikołajki cudowne !!!
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na choinkę super :)
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem ale zostanę na dłużej i troszkę popodglądam ;)
    Pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i witam serdecznie . Ty też robisz cudne rzeczy będę u
      Ciebie częstym gościem pa

      Usuń
  6. Takiej choinki to ja jeszcze nie widziałam:) Choinki są super:) I aniołki bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń