O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

sobota, 30 listopada 2013

RĘKAWICZKI DLA BOBASKA







Pozwolicie , że przywitam nowe obserwatorki.
Cieszę się , że zaglądacie i zostawiacie miłe komentarze.

Dzisiaj króciutko bo prawie nic nie zrobiłam chyba przez
te ponure dni, 

Zrobiłam szydełkowe rękawiczki dla maluszków 2 i 5 latek.
Robi się je szybciutko a robimy półsłupkami i ściągaczem półsłupkowym.





To jest szablon rękawic na 5 latek a książka w której je znalazłam
ma 60 latek zżółkła ale jeszcze się trzyma.






Jak widać robimy w całości . Palec robimy na okrągło.
Zszywamy ozdabiamy i rękawiczki gotowe.

Można ozdobić pomponikami.





Pamiętam gdy moje chłopaki chodziły do podstawówki z 
pomponików robiłam dla całej klasy maskotki.
Fajnie wyglądały . Dzisiaj chyba nie miała bym nerwów zrobić
30 sztuk. Dobre stare czasy.

 No to kończę dziewczyny pozdrawiam gorąco i 
życzę miłego wieczoru.

PAAAAAAAAAAAA



9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Właśnie jestem w trakcie robienia czapeczki i szalika dla 1.5 latki i rękawiczki też zrobię. dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała problem z rękawiczkami pisz pomogę Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne te rękawiczki:) Podziwiam tak sprawne poruszanie szydełkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi to Ty jesteś mistrzynią .Twoje robótki są zachwycające. A wstążkowe wyszywanki wspaniałe już zaczęłam. Miałaś rację wciąga. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Urocze te rękawiczki a z pomponików rzeczywiście fajnie wyglądają maskotki, ja robiłam bałwanki i kurczaczki. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Można też robić zajączki pieski . Pozdrawiam

      Usuń
  4. Warto zapamietac :) Ciagle mam opory przed robieniem rekawiczek i skarpet, w zasadzie nie wiem czemu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam niechęć do skarpet i rękawic szczególnie tych z palcami ,Te rękawice są proste w wykonaniu. Podobne robi się na drutach robimy 2 prostokąty zszywamy i dorabiamy palec. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Łatwy, prosty i przyjemny sposób na wykonanie rękawiczek ☺
    Też kocham te stare,pożółkłe książeczki,
    to skarbnica wiedzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń