O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

poniedziałek, 30 maja 2016

Moje czary mary

                                     






                                                           Miło mi powitać Was w ten piękny dzień.
Udało się i skończyłam zaczęty chyba z rok temu sweterek.
A nazbierało mi się tych pozaczynanych sporo.Dużo z nich jest
do prucia bo albo nie pamiętam jak robiłam lub co robiłam.
Ale do rzeczy.




Pokazywałam Wam go w powijakach.
W całości fajnie się prezentuje.



A oto sukienka wykonana na szydełku z Kalinki.
Szkoda że już jej nie produkują.Osobiście uwielbiam rzeczy
z tych nici wykonane mają piękny połysk i dobrze się noszą





A to spódnica wykonana na maszynie w zęby. Wykończona
szydełkiem w ananasy. 
Zrobiona jest również z kalinki.





Nie może braknąć koralików strasznie wciągające jest bawienie 
się koralikami a zarazem pracochłonne.






W ostatnim czasie wkleiłam parę ciekawych wzorków mam
nadzieję  że będą Wam przydatne.

Kończąc chciałabym podziękować za bardzo miłe komentarze.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i tradycyjnie mówię..

PAAAAAAAAAAAAAAAA

10 komentarzy:

  1. Piękna wspaniała praca!!! Wszystko cudowne! Pozdrawiam!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Elu zrobiłaś, jestem pod wrażeniem Twoich prac. Ja też lubię poczciwą kalinkę, włóczka pięknie się mieni i była w fajnych kolorkach. Super zdjęcie profilowe Elu, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu kalinka jest wspaniała mam jeszcze trochę zapasów może jeszcze coś z niej zrobię.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jakie śliczności... Cudna sukienka - napatrzeć się na nią nie mogę - jest doskonała :-)
    Spódniczka piękna, a sweterek rewelacyjny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią, czy mogę prosić o jakąś instrukcję do zrobienia takiej choineczki, jaką Pani robiła ? Jest urocza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś przesłać w najbliższych dniach, Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne prace , a ta spódnica skradła moje serce - cudowna :):)

    OdpowiedzUsuń