O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

poniedziałek, 20 maja 2013

NOWE WZORKI



Cześć dziewczyny !!!!!!!!!!!!



Chcę dzisiaj pokazać Wam parę wzorków pasów.
Nadają się na sukienki , bluzki , tuniki itd.
Robi się dość szybko  i wyglądają ciekawie.























Łączymy pasy ze sobą  łańcuszkiem , co daje możliwość
poszerzania.


Ja kończę tym sposobem sukienkę jak
będzie gotowa pochwalę się.

No cóż to było do przewidzenia pochłonęło
mnie decoupage poozdabiałam donice.
Zawsze myślałam , że to jest pracochłonne
i trudne , ale myliłam się.
Polecam dziewczyny warto spróbować.

 

Obiecałam wkleić trochę wzorów kołnierzyków.











Coś dzisiaj kiepsko idzie mi pisanie będę
kończyć.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Dzięki za miłe komentarze cieszę się , że podobają 
się Wam moje robótki.

Pa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz