O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

środa, 13 lutego 2013

WZÓR FLANDRYJSKI



Hej dziewczyny!!!!


Dzisiaj mnie naszło na odmianę. Postanowiłam 
spróbować koronki klockowej.
Spodobał mi się ten oto wzór.






Teraz chciała bym pokazać Wam jak do niego się zabrać.

Aby się nie pogubić najprościej jest liczyć sobie
zewnętrzne pętelki i tak zaczynamy robić pasek.
5 sł. 6 ocz. łań.
Po zewnętrznej stronie mamy 22 pętelki.


Teraz czas na łączenie . Robimy 6 ocz. łań.1 nawijka
wbijamy szydełko w 3 ocz.od szydełka i przerabiamy 
słupek. Powstał nam 1 płatek.




Teraz 1 ocz. łań. i 3 niedokończone sł. w następne okienko.

Płatki zawsze przedzielamy ocz. łań.

Po 6 płatku 7 i 8 przerabiamy łapiąc po 2 pętelki.





I znowu 6 x po 1 płatku w pętelkę.

Łączymy z początkiem płatków ocz. ścisłym
3 ocz łań. wbijamy w podstawę sł. 3 ocz. łań.
i robimy dalej prosty pasek.łącząc ze sobą 3 
następne pętelki ocz. ścisłym.













Trudno jest tak dobrze wytłumaczyć kolejność 
wykonania ale myślę, że dacie radę.

Jak będziecie miały problemy to piszcie.



Pozdrawiam ciepło i do miłego papa

1 komentarz: