O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

sobota, 23 lutego 2013

MOTYWY SZYDEŁKOWE

Witam w sobotnie popołudnie.



Na dworze ponuro i sypie śnieg.Mogła by się skończyć
ta zima. W taką pogodę można tylko siedzieć w domu.

Miałam pokazać Wam dzisiaj kurczaczka ale złośliwość
rzeczy martwych bateria się wyczerpała.Przełożę to na 
jutro. A , że mam chęć popisać wstawię Wam trochę
motywów szydełkowych.

Łącząc motywy można zrobić piękną serwetkę czy
niepowtarzalną bluzkę.

























Wczoraj zalogowałam się na starym blogu , jakoś 
nie mogę po tej zmianie połapać się w pisaniu.
 Co napisałam to mi komputer zjadł.


Znalazłam na jakimś blogu ciekawie zrobioną
chustę. Nie miałam jak na razie natchnienia aby
ją odrobić. Wklejam może któraś z Was dziewczyny
ma pomysł jak się za nią zabrać.


 Fajny wzorek.



No to tyle na dzisiaj .

Chciałam podziękować Wam za miłe komentarze.
Cieszę się , że zaglądacie do mnie.


Pozdrawiam paaaaaaaa





Te kwiatki w podzięce dla Was.

2 komentarze:

  1. Myślę, że kiedyś skorzystam z tych motywów :)
    A chusta ma naprawdę śliczny wzorek , ale ja nie mam pojęcia jak się za to zabrać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie ja też nie wiem jak się za nią zabrać.
      Ale będę próbowała pa.

      Usuń