O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

środa, 31 października 2012

Serdecznie witam.



Dzisiaj mamy ładny dzionek oby jutro pogoda też dopisała

No i mam teraz 2 blogi stary z onetu przenieśli na inną platformę i mam dużo 
miejsca. Tak sobie myślę, że na starym będę wklejała dla Was ciekawe wzory.
Co Wy na to dziewczyny?.


Co teraz robię? Jak zwykle wszystko na raz.

Zrobiłam w tamtym roku kapelusz.Jestem z niego bardzo zadowolona
jest twarzowy i dobrze leży.
Chciałam pokazać Wam jak go zrobić.

Potrzebujemy 100 gr.wełny i zaczynamy.


Tak wygląda gotowy kapelusz.


Zaczynamy od kółka z 4 ocz. łańcuszka

Na tym  kółku robimy 8 słupków, zamykamy ocz. ścisłym.

1. Podwajamy czyli robimy 16 słupków  z tym, że słupki wkuwamy
tylko w tylną część poprzedniego słupka.

Czyli tak


 



2-4rz. podwajać co 2 sł. = 54sł.

5 rz. podwoić co 3 sł. = 72sł.

6 rz. słupki bez dobierania = 72sł.

7 rz. podwoić co 8sł. = 81 sł.

Denko mamy gotowe.




8 - 16 rzędu robimy sł bez dodawania.





Teraz czas na rondo kapelusza. 
Podwajamy co 3 sł. z tym, że rondo aby było sztywniejsze robimy
półsłupkami 1x nawijanymi. = 108 pół.

Tak robimy przez 8 rzędów.
Ostatni rząd robimy oczkami rakowymi czyli pół. do tyłu.
Można więcej jak chcemy mieć większe rondo.

Robimy sznureczek.


3 ocz. łań. wyciągamy ocz. na ok 1 cm. robimy nawijkę wbijamy szydełko
w  ostatnie ocz. łań. wyciągamy pętelkę powtarzamy 3x



Wyjdzie nam taki pęczek i znowu 3 ocz. łań i pęczek.

Tak robimy do końca potrzebnej długości.



No to sznurek mamy.

Z jednej strony sznurka robimy kwiatek , który łączymy igłą.








Kwiatek tworzymy robiąc płatki 5 lub 6 według uznania.

Gdy kwiatek jest gotowy nawlekamy sznurek w ostatni rząd
słupków spód 3 sł. wierzch 2 sł.

Na końcu możemy zrobić 2 go kwiatka.
Kwiatki  przyszyć delikatnie do kapelusza. 

No i gotowe.



Moje panie myślę, że spodoba się Wam mój kapelusik.


Życzę miłego dnia paaaaaaaaaaaaaaaaa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz