O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

poniedziałek, 8 października 2012



Hej dziewczyny co tam u Was.

Ja  jestem po wielkim grzybobraniu. Do przyszłego roku zapasów starczy.


Ten kolos to moje trofeum.








Muszę się pochwalić, że zostałam zaproszona na  Święto chleba  gdzie wystawiałam swoje prace. Było super. Zrobiłam parę zdjęć prac, które mnie zachwyciły. Zapomniałam tylko  uwiecznić swoje stoisko.


To jest frywolitka podziwiam te panie, które to robiły.Bardzo piękne i pracochłonne.



A to wiklina papierowa  cudna.
A to są snutki obiecałam sobie, że kiedyś spróbuję się tego nauczyć.



Dłuta do ręki nie wezmę ale rzeźby są piękne.

Na grzyby chodziłam ale znalazłam też czas na robótki.
Zrobiłam szalik na kółku z cieniutkiego akrylu.





Skończyłam też chustę.




Na dzisiaj będę kończyć pozdrawiam Was gorąco.
Całuski pa pa.




1 komentarz:

  1. Cześć Elu!
    Ja chcę , ja chcę takie cudo ,ale czarne....proszę ....proszę ..

    OdpowiedzUsuń