O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

niedziela, 19 sierpnia 2012

TUNIKA WZOREM IRLANDZKIM



Witajcie dziewczyny.



Tak jak sobie obiecałam skończyłam tunikę.Na początku byłam przerażona myślałam, że 
nie dam rady, ale jakoś poszło.







Myślę, że jak na pierwszy raz nie jest  najgorzej.



Nie wiem czy udało mi się wkleić link do filmu  ,wciąż się uczę.

Do wykonania łączenia motywów szydełkiem potrzebny jest styropian ja wykorzystałam 
manekina.Przypinamy motywy szpilkami i wszystkie wolne miejsca wypełniamy siatką.


Dziewczyny warto spróbować.

4 komentarze:

  1. Hej!
    Jestem początkującą rękodzielniczką. Trochę bawiłam się frywolitką igłową i szydełkową. Chciałabym zrobić sobie tunikę z motywami frywolitkowymi a nie umiem robić tej siatki. Twoje tuniki są cudne. Czekam na tę z Alizie. Możesz mnie nauczyć Twojej siatki? Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna tunika! Planowałam sobie zrobić coś takiego na wakacje ale nie wiedziałam jak się do tego zabrać.. DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to wcale trudne. Najpierw robimy motywy jakie tylko chcemy. Następnie upinamy je na formie.
      Polecam manekina w naszym rozmiarze. Wszystkie motywy
      łączymy łańcuszkiem. Nie naciągamy zbyt robótki.
      Poszukam i wkleję dla Ciebie instruktarz.
      Pozdrawiam.

      Usuń