O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Moje zdjęcie

Cóż mogę napisać o sobie. Jestem domatorką.
Kocham przyrodę szczególnie las. Moim ulubionym zwierzakiem jest kot. Lubię dobry film szczególnie
uwielbiam fantastykę i horror.


piątek, 10 sierpnia 2012

sukienka dla dziewczynki

Witajcie dziewczynki


Przyzwyczaiłam się do starego bloga.Tutaj muszę więcej myśleć.
Niby proste ale.....

Dostałam zdjęcie maleńkiej Laury w sukience.
Słodkie maleństwo!




Fajny brzdąc.




Zawsze podobały mi się wzory Irlandzkie postanowiłam zrobić bluzkę.

Oto na razie próbka.






To są liście i kwiaty każdy motyw wykonany osobno.

Teraz trzeba połączyć. Zaczęłam łączyć szydełkiem, można też łączyć igłą.






Całość pokarzę jak skończę.


Na razie kończę. Posiadam dużo różnorodnych wzorów w miarę możliwości postaram
się je wklejać.


Pozdrawiam Was gorąco pa pa


1 komentarz:

  1. Właśnie to są moje klimaty będę obserwować próbka bardzo mi się podoba.Pozdrawiam hanah30

    OdpowiedzUsuń