O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Moje zdjęcie

Cóż mogę napisać o sobie. Jestem domatorką.
Kocham przyrodę szczególnie las. Moim ulubionym zwierzakiem jest kot. Lubię dobry film szczególnie
uwielbiam fantastykę i horror.


niedziela, 5 czerwca 2016

JAK ZROBIĆ ZAJĄCZKA>

                                                                    
                                                     




                                                    Witajcie w to piękne niedzielne popołudnie.

Skończyłam następny sweterek.



 
Zrobiłam go z kotka z błyskiem.



Ostatnio na Wielkanoc robiłam zajączka prosty w wykonaniu
i chciała bym Wam pokazać jak go zrobić.


Roimy prostokąt wielkość obojętna. Zależy jaki ma być duży zajączek.
Można zrobić na drutach lub szydełkiem.
Dzielimy prostokąt na pół i fastrygujemy tak jak widać na zdjęciu.





Ściągamy fastrygę.

.





Wypychamy głowę.







Dobrze zszywamy .





Zszywamy tył zajączka. Wypychamy.




Zszywamy dół.  














A to mama z synkiem. Mama wykonana szydełkiem.







Ponczo z motywów robionych oczkami motkowymi.


Jutro jadę do sanatorium . Mam nadzieję nauczyć się czegoś nowego.

Dziękuję za miłe komentarze Pozdrawiam serdecznie.

Do zobaczenia za miesiąc.

PAAAAAAAAAAA



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny sweterek, a zajączki są świetne, kiedyś robiłam takie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu piękne prace, a zajączek kapitalny!Moje serce skradło ponczo, piękne motywy. Pozdrawiam serdecznie :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne robótki, Szczególnie ta tunika wpadła mi w oko i... uwiół mnie zajączek. Ale sweterek i bransoletka też są cudowne, chociaż już nie dla mnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :) Robionego w ten sposób zajączka widzę po raz pierwszy. Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń