O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

piątek, 13 czerwca 2014

SZYDEŁKOWA BLUZECZKA













Cześć dziewczyny.

Witam nowe obserwatorki i dziękuję za miłe komentarze.


Ostatnio obijałam się troszkę chyba przez te gorączki.
Ale w końcu mamy lato czas wakacji i powinno być ciepło.

Spodobały mi się bluzki z koła a tą wykonać można w dwa wieczory.




Robiłam ją z mikrofibry Alize
Wyszło mi 200 gram włóczki.
Przód i tył robiony jest tak samo.


Skończyłam wreszcie robioną wzorem irlandzkim tunikę.



Zajęło mi jej wykończenie prawie rok. 

A jako , że mamy lato pokarzę Wam torebkę którą zrobiłam
chyba ze dwa lata temu , doczekała się wreszcie podszewki.





A na sam koniec moja ostatnia maskotka . 

Chuligan.



To by było tyle.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie całuski.

PAAAAAAAA



11 komentarzy:

  1. Chuligan niezle chuligani :) Ciagnie mnie do tych bluzek z kola... ;) wygladaja rzeczywiscie na szybkie i latwe do zrobienia,... Choc i mnie sie w upaly dzieragac nie chce... Pozdrowienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Bluzeczkę robi się bardzo szybko. Zachęcam.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bluzeczki bardzo fajniste. Chuligan tak z głowy czy miałaś wzór, bo jest wymyślny i z "charakterem". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chuligan trochę z głowy trochę z innych maskotek. Kombinowałam i jakoś wyszło.Pa

      Usuń
  3. Elu,wcale Cię tu nie chwale, ale Ty po prostu masz talent.Te bluzeczki przemawiają
    do mnie swoją urodą a w Twoim CHULIGANIE, normalnie się zakochałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne jak zwykle. A można prosić o wzorek i zdjęcia boków, żeby podpatrzeć jak to się łączy? Tej bluzeczki z poprzedniego postu też proszę (wzór mam tylko zdjęcie boków). Dziękuję serdecznie za pomoc. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej wstawić Ci zdjęcia. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Widzę, że wzięło Cię na maskotki i to nieźle. Bluzka z koła śliczna, tunika tez wyszła super, muszę i ja wypróbować ta mikrofibrę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wzięło mnie wzięło. Może i dobra taka odmiana urozmaicenie. I mózg musi popracować. Co do mikrofibry robi się z niej super. Jest równa i z delikatnym połyskiem. Są 2 grubości . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka z koła super. Jeszcze nigdy nie próbowałam, ale może czas zacząć :) Tunika - brak słów - chylę czoło - piękna. O szydełkowej torebce nic nie napiszę, tylko tyle, że marzę o podobnej :) a chuligana pilnuj, bo nie wiadomo, co zbroi :)

    OdpowiedzUsuń