O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

piątek, 19 lipca 2013

KWIATEK



Witajcie.

Obiecałam Wam ostatnio kwiatka oto on. 




Pokazywałam Wam chyba w marcu jak go zrobić.
Jest to ten sam kwiat tylko płatki wykańczamy pikotkami.






To jest gotowy kwiat.




Odwracamy go na lewą stronę utworzyły się nam pętelki.
Będziemy na nich robić różyczki.



Zaczynamy od 2 półsłupków.




6 oczek łań.



W 2 gie oczko łań. robimy 5 pół.


W następne też 5 pół.


W następne też 5 pół.


w ostatnie 2 ocz ścisłe.

Skręcamy różyczkę i 2 pół.na pętelce.



Przeciągamy teraz różyczkę na prawo.
Tak robimy do końca. Każdy kielich ma swoją
różyczkę.




Oto gotowy kwiatek.
Życzę miłej zabawy przy odrabianiu.

Chwilami nachodzą mnie myśli co bym robiła gdyby
nie druty i szydełko. Chyba zanudziła bym się na śmierć.

Tak więc aby się nie nudzić szukam nowości.

Znalazłam  mandale i wzięłam się do pracy.
Oto moje wypociny.


Moje broszki.

 

 Kwiatek z worków na śmieci.


A tak na marginesie z worków można robić cuda.

 

No i troszkę drobnych kwiatków.


No to dziś kończę.

Pozdrawiam pa.






4 komentarze:

  1. Jakm widzę, to nie tylko ja się zakręciłam na kwiatkach. Ten pierwszy jest super. Nie znałam takiego wzoru. Ja też myszkuję po blogach i podpatruję. Manadale są ekstra. Tego jeszcze nie próbowałam i nawet nie wiem jak się do tego zabrać.
    Podpowiesz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię kwiatki jak nie mam pomysłu.A ostatnio robiąc porządki znalazłam parę książek z kwiatami i je odrabiam , chociaż wolę robić większe rzeczy. Zaglądam do Ciebie na blog często i podziwiam Twoje kwiatki są super.
    Mandale przygotuję i umieszczę na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kwiatki - takich jeszcze nie znałam - sukienka będzie rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Sukienka na razie w zawieszeniu , gorąco i nie chce się robić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń