O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

niedziela, 23 czerwca 2013

SZYDEŁKOWA TOREBKA



WITAJCIE !!!!!!!!!!!!!!





Piękny niedzielny dzień a ja bez sił. Postanowiłam
uciec od obowiązków domowych i zarobić trochę
darmowej opalenizny i chodzę w pole rwać fasolę.
Opalenizna jest tylko plecy bolą.
Jak to bywa za głupotę trzeba płacić.


Uzbierało mi się trochę resztek mikrofibry i wykombinowałam
że zrobię torebkę.

Wzięłam kratkę taką do zlewu i postanowiłam 
ją obrobić zaczęłam i zrezygnowałam bo 
przyszedł nowy pomysł pocięłam kratkę
i wzięłam się za obrabianie.
















Torebka prawie skończona .
Jeszcze na lalce skończę sznurki wszyję podszewkę
i gotowe.

Jak skończę pokarzę Wam końcowy efekt.

W między czasie skończyłam torebkę dla wnusi
koleżanki.



Porobiłam też troszkę koralików.



 Życzę Wam dziewczynki miłej niedzieli.

PAAAAAAAAAAAAA

4 komentarze:

  1. O, matko jedyna, ależ Ty masz tempo. Pomysł z kratką niesamowity. Nigdy bym na to wpadła, a niedawno wyrzuciłam taką kratkę. Zastanawiałam się wczoraj(haaa..haa) jak i z czego pozyskac kółeczka, bo widziałam taką torebkę gdzieś na zagranicznych blogch, a kupować tyle kółek, to za drogi gips, a tu mam podopwiedź. Nie mogłaś wcześniej tego pokazać? Bardzo fajna torebka. Czekam na końcowy efekt. Pozdrawiam przedburzowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kółka można też wyciąć z koszulek do dokumentów.
      Faktycznie te kupne są za drogie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fantastyczny pomysł! Kiedyś odgapię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, no z nieba spadł mi patent na kółeczka. Znalazłam odjazdowy projekt na torbę dziewiarki i potrzebne do niej są kółeczka. Juz nawet chciałam z premedytacją podkraść rodzicielce klamerki bo akurat mają metalowe kółeczka. Super, gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń