O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Powered By Blogger

poniedziałek, 18 marca 2013

PIESEK SZYDEŁKOWY

Cześć dziewczyny.

 Powiedzcie czy ta zima się skończy wreszcie ?
Wiosenko gdzie jesteś ?
U nas dzisiaj wieje i jest ponuro. A co za tym idzie
człowiek ma nygusa.
Ale dość narzekania trzeba cieszyć się z tego co jest.

Nowa dostawa mikrofibry dotarła.Bardzo ładna jest seledynowa ,
na razie odłożyłam ją na bok bo muszę kończyć sukienkę
z Kalinki.





Zrobiłam ostatnio pieska na butelkę.
Pamiętam kiedyś taki piesek stał prawie w każdym domu. 





A wykonanie jest bardzo proste.
Potrzebna jest nam butelka .
Zaczynamy od denka wielkości dna butelki.
Dalej robimy prosto do szyjki , kończymy drabinką
w którą nawlekamy sznureczek.

Głowę robimy w stożek stopniowo dodając oczka.
Zakańczamy muszelkami.

Całość robimy półsłupkami raz nawijanymi.


Teraz robimy 9 pomponów.
4 na głowę , 4 na łapki i 1 na ogon.
Przyszywamy , robimy język przyszywamy 
oczka i piesek gotowy.
Takiego pieska można zrobić też małego , 
wszystko zależy jaką mamy butelkę.


Skończyłam tunikę. Wyszło mi 50 dkg wełny.




Kończę na dziś i idę gotować obiadek.

Dziękuję bardzo za komentarze.

Pozdrawiam Was cieplutko do miłego paaaaaaaaaa

5 komentarzy:

  1. Mam takiego podobnego pieska, tylko dużo miejszy,super te pieski.Tunika bardzo ładna,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pamiętam te pieski kiedyś były robione z foliowego sznurka. Dobry schowek na pół litra. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Tunika jest zachwycająca! Cudo!
    A piesek bardzo zabawny :)

    Mam prośbę, zagłosujesz na mojego pieska?
    Dżala nr 7
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam. Fajny psiak. Kocham zwierzątka choć
      sama żadnego nie mam. Pozdrawiam cieplutko.


      Usuń
  3. Super. Też takiego miałam. Dziękuję za wzór i Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń