O mnie Oto jestem na nowym blogu.

Moje zdjęcie

Cóż mogę napisać o sobie. Jestem domatorką.
Kocham przyrodę szczególnie las. Moim ulubionym zwierzakiem jest kot. Lubię dobry film szczególnie
uwielbiam fantastykę i horror.


wtorek, 31 grudnia 2013

NOWY ROK







2014
















Niech Nowy Rok przyniesie Wam
radość, miłość, pomyślność i
spełnienie wszystkich marzeń,
a gdy się one już spełnią niech
dorzuci garść nowych marzeń, bo
tylko one nadają życiu sens!


                                                               życzy

Ela z rodziną

poniedziałek, 30 grudnia 2013

PASEK I TUNIKA










Na początek chciała bym powitać nowe obserwatorki.
Cieszę się , że jesteście.





Dziękuję  bardzo za komentarze i życzenia Świąteczne.







Święta , Święta i po świętach.
Dobrze , że już po bo moja wątroba ucierpiała.
Łakomstwo to moja wielka wada.

A co nowego w robótkach ?
Troszkę się nazbierało.

Skończyłam tunikę na drutach z włóczki z Arelanu.
Mogła  by być szczuplejsza ale nie znam tej włóczki 
i nie wiedziałam jak wyjdzie.
Włóczka jest bardzo fajna i mam nadzieję , że zakład
będzie ją produkował.





Robiłam ją prostym wzorem pięć z pięciu. 
Dół gęsto , góra przedzielona rzędami prawymi.





Dół wykończyłam szydełkową plisą.






Tunika gotowa a może pasek do kompletu ?







A wykonanie paska jest bardzo proste,










Na koniec szal boa.
Mam pecha do tych szali jak tylko sobie jakiś zrobię
zaraz znajdzie się chętny i wycygani ode mnie .
Ale tego nie oddam nikomu pasuje mi do kurtki.





Pozdrawiam wszystkich cieplutko pa pa

niedziela, 22 grudnia 2013

ŻYCZENIA









UCISZCIE WASZE MYŚLI.
ZAPALCIE ŚWIECĘ.
USIĄDZCIE  PRZY WIGILIJNYM STOLE,
PODZIELCIE SIĘ OPŁATKIEM
I ŚWIĘTUJCIE , ŚWIĘTUJCIE , ŚWIĘTUJCIE.....

ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT
BOŻEGO NARODZENIA .

                                            ELA

 
 

niedziela, 15 grudnia 2013

TUNIKA NA DRUTACH








Tak oto Święta tuż tuż . Pracy przed Świętami dużo , ale jak 
wytrzymać bez robótek.


Skończyłam tunikę wzorkiem , który ostatnio Wam pokazałam.
Wyszło mi 50 dkg włóczki Rozetti Montana 100g.210 m.



 


A oto choinka makaronowa .




Zamówione stroiki .








Spodobała mi się zabawa ze wstążką.Zachciało mi się
motyla. Wyszło coś takiego.




Motyl to czy nie motyl sama nie wiem.


Na tym wszystkim najgorzej wyszły szydełkowe aniołki.
Zostały do zrobienia główki ale czy zdążę do Świąt ?


Życzę Wam miłego niedzielnego wieczoru.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.

Pa pa dziewczyny.........

sobota, 7 grudnia 2013

STROIK






Na początek pozwolę sobie powitać nowych obserwatorów.
Cieszę się, że jesteście.





Wiatr cichnie ale niebo usnute ciemnymi chmurami.
Straszna była ta wichura miejmy nadzieję , że się nie powtórzy.


Ostatnio będąc na zakupach weszłam do chińskiego sklepu lubię
nieraz pobuszować a nuż coś ciekawego znajdę.
Znacie na pewno suche płatki kwiatowe - kupiłam.
W planie miał być stroik w pucharku ale po drodze olśniło mnie
a jakby tak .........





.... zrobiłam wianek szydełkiem...






Na wianku klejem na gorąco poprzyklejałam płatki.




Ustroiłam kwiatkami i stroik gotowy.


Pomysłów jest w głowie dużo ale czasu brakuje przydały
by się jeszcze dwie ręce albo więcej . 


W ostatnim czasie do łask wróciły druty zaczęłam sweterek
a , że wzorek bardzo prosty i ładnie wygląda podzielę
się nim z Wami.





Wzór ma tylko 2 rzędy 

1. Z jednego oczka robimy 2 oczka jedno z przodu drugie z tyłu.
Cały rząd robimy tak do końca podwoiła nam się liczba oczek.
Ten rząd jest prawą stroną.

2.Powrotny rząd robimy przerabiając po dwa oczka razem
i tak 2 razem na prawo 2 razem na lewo i tak do końca.

Powtarzamy te dwa rzędy.
Pamiętajcie o oczkach brzegowych.

Robimy lużno fajnie wygląda z grubszej wełny.


No to kończę bo kawa stygnie.

Dzięki za miłe komentarze i do miłego pa